Sunday 18 May 2014

Krabička / Altered box

Zde je můj příspěvek do soutěže na blogu ForArt.
This is my entry for the ForArt blog challenge:


Zadání: Vytvořit jakýkoliv projekt a využít v něm libovolné 3 výřezy vyřezané na plotru Silhouette.
The task was to make any project using at least 3 shapes cut on a Silhouette machine.

Toto jsou moje výřezy – zatím nevím, kolik jich použiji, ale vím, že budu zdobit krabičku.
Here are my cuts. I didn’t know how many I would use but I knew I would be altering a box.


Na víko krabičky jsem nejprve nanesla vrstvu akrylátového šepsu. Pak jsem na něj nalepila první výřez.
First, I gessoed the lid of the box. Then, I glued down the first shape. 


Dále jsem aplikovala strukturovací pastu přes šablonu, kterou jsem si také vyřezala na Bobánkovi (tak říkám svému Silhouette Potrait). Nevím, jestli se šablony také počítají, tak raději tento výřez nepočítám.
Next, I added more texture using structure paste and one of my stencils which was cut on my Bobby (that’s what I call my Silhouette Portrait). I'm not sure if a stencil counts as one of the three die-cuts, so I’m not counting it.


V další fázi jsem víko nabarvila barvami Distress Paint.
Next, I used Distress Paints to add a little bit of colour to the lid. 


Tak vypadá víko po uschnutí.
This is how it looked after drying.


Distress barvami jsem nabarvila i květiny a ostatní výřezy k dozdobení víka.
I used Distress Paints on the flowers and other embellisments as well. 


A tohle je výsledek.
Finally, I put it all together.



No comments:

Post a Comment